sunnuntai 26. elokuuta 2012

Taide tuli minuun

Kyllä. Postaustaukoa on ollut. Ja se on hieman harrmillista. Mutta sitä on ollut ja kuitenkin tulee olemaan taas. Sille ei aina voi mitään. Laiskuus on palannut koulun alkamisen myötä. Mutta ei se haittaa. Koulussa on oikeesti ihan kivaa :)

Viikko sitten viikonloppuna lennettiin äitin kanssa Ouluun tuttavien häihin. Ne oli tosi mukavat ja rennot häät. Loppuillasta alko jo tanssilattia täyttyä ja M. A. Numminen soida. Olin muuten keittiössä töissä apurina.


Vietettiin yks hirmunen päivä Mustasaaressa meijän koulun ykkösten kanssa. Tai oikeestaan kaikki leikit siellä oli oman ryhmän kanssa, mutta opin että meen ryhmässä on oikeesti hienoja tyyppejä. Nom naamapuusti.


Minä myös olin taiteiden yössä. Kiersin siellä Tuulin kanssa joka sen jälkeen tuli meille yöks. Huomattavan suuri osa sjasta meni syöden. Ja me saatiin ruusut. Oli aika kiva ilta.


Ja nyt oon kokenu myös nasujaiset. Viime perjantaina ykköset pukeutui egyptiläisiksi orjiksi, kakkoset faaraoiksi ja kleopatroiksi ja kolmoset sekä neloset oli jumalia. Mä pidin Kallion nasuista koska me ei saatu mitään rokaa päällemme. Pahin mitä jouduttiin tekemään oli punnertaminen ja juokseminen. Onneks abit oli kultasia ja pelasti. Lopuksi vannottiin vala ja nyt oon siis aito kalliolainen! Mä en siis tosiaan ehtinyt tohon kuvaan. Mutta se on paras otos mitä mä tähän hätään omistan.


Perjantai illalla nasujatkoilla Alppipuistossa oli kova meno.

Isoveljen koiruus Jane oli meillä kylässä pari yötä. Ihan sulonen ja todellinen hellyyden kerääjä. Tänään lenkillä ei menny kaikki ihan kohilleen kun se kesti yllättävän pitkään ja lopuks alko sataakkin.



Paljon tekstiä enkä tiiä mitä tästä postauksesta tuli koska väsymys painaa jo. Mutta huomenna Lady Gaga!

2 kommenttia:

  1. tykkäilen näist kuvist, djyyyy. toi munkkiasia näyttää unelmalliselta aaaa nälkä >DDD koiruudel on hienot silmät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tack så mycket! se munkkiasia on mustikkalörtsyy ::D ja jepjep mäki tykkään janen simmuista C:

      Poista