perjantai 3. elokuuta 2012

sekavuuksien sekavuus

Mun elämään kuuluu nyt sekavaa. Oon tehny paljon kivoja juttuja ja ollu kivojen kevareitten kaa, mutta samalla oon väsyttäny itteni ihan puhki. En kyl muuttais mitenkään mun viettämiä päiviä sillä ne on ollu niin parasta ::) Täs otoksii viikon varrelta.

Yhtenä päivänä vietettiin taas Pikkukoskella synttäreitä.


Ja toisena mä jouduin pesemään kaikki ikkunat.


 Käytiin Veeran kanssa sushilla jonka jälkeen mentiin frozen yogurtille. Se oli hieno, ruokaisa päivä :---D


Pitkästä aikaa näin myös Petraa, Karitaa ja Danielia. Kerttu oli myös mukana nii oli meen perhe koossa.


 Me pidettiin toinen hurjan hauska miitti Kallion ykköstn kanssa.


Ja tämän mukavan Annan ja Veeran kanssa käytiin kattomassa uus Batman. Ah tykkäsin.


Kesän yks måste on käydä lintsillä! Me vietettiin Veeran ja Kertun kanssa eilinen päivä sitten siellä, aika meni tosi nopeesti ja meil oli kivaa.


On muuten mukava pitää yksinäisyyspäivä kerrankin (:

4 kommenttia:

  1. oijoi meil on ollu nii kivaa viimepäivin ::D Nauruan tolle kivat kevarit -jutulle hahaha ja samoin mun vikalle derpderpnaamalle :DDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä :___D ja hei jo huomen lisää kivaa kaverii eiku ;D

      Poista
  2. oot ehkä ihan sikataidokas koska mulla on tollanen ihan normi-ilme ja näytän melkee ihmiseltä!! cooool. mut on toi vika kuva silti hienoin <3<33333<3333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. h0h0 tietenkin olen tai siis täytyyhän välillä muistutella kaikille et oot oikeesti ihminen ;----D sä näytät kivalta ja jep vika kuva on kyl koskettava (':

      Poista